خاکشیر، یکی از محصولات دامی است که از شیر گاو بعد از پالایش و تمیز کردن آن به دست می‌آید. خاکشیر دارای مزایای بسیاری برای سلامتی انسان است که عبارتند از: پروتئین بالا: خاکشیر دارای پروتئین بالایی است که برای رشد و نمو سلول‌ها، ایجاد عضلات قوی و سالم، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود فرایند هضم بسیار مفید است. ویتامین ها و مواد معدنی: خاکشیر حاوی ویتامین‌های A، D، E و B12 است و همچنین دارای مواد معدنی مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر و روی می‌باشد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت خاکشیر عمده | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خاکشیر، یکی از محصولات دامی است که از شیر گاو بعد از پالایش و تمیز کردن آن به دست می‌آید. خاکشیر دارای مزایای بسیاری برای سلامتی انسان است که عبارتند از:  پروتئین بالا: خاکشیر دارای پروتئین بالایی است که برای رشد و نمو سلول‌ها، ایجاد عضلات قوی و سالم، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود فرایند هضم بسیار مفید است.  ویتامین ها و مواد معدنی: خاکشیر حاوی ویتامین‌های A، D، E و B12 است و همچنین دارای مواد معدنی مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر و روی می‌باشد.

قیمت خاکشیر عمده | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



  • كمك به كاهش وزن: با مصرف خاكشير مي‌توان به كاهش وزن كمك كرد؛ زيرا پروتئين‌هاي موجود در آن سبب ايجاد احساس سيري در بدن مي‌شوند و از خوردن بيش از حد جلوگيري مي‌كنند.

  • كمك به سلامت استخوان: خاكشير حاوي كلسيم بالايي است كه براي سلامت استخوان‌ها بسيار حائز اهميت است.

  • كمك به سلامت قلب: مصرف خاكشير باعث كاهش سطح كلسترول بد در بدن و در نتيجه كاهش ريسك بروز بيماري‌هاي قلبي مي‌شود.

در كل، خاكشير يك محصول خوشمزه و سالم است كه به عنوان يكي از منابع غني پروتئين، ويتامين ها و مواد معدني، به سلامتي بدن كمك مي‌كند.

قيمت خاكشير عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت خاكشير عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت خاكشير در شيراز-قيمت خاكشير كيلويي امروز-قيمت خاكشير در مشهدخواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت خاكشير عمده را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت خاكشير عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت خاكشير عمده در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت خاكشير در شيراز-قيمت خاكشير كيلويي امروز-قيمت خاكشير در مشهدبا ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت خاكشير عمده را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت خاكشير عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت خاكشير عمده و قيمت خاكشير در شيراز-قيمت خاكشير كيلويي امروز-قيمت خاكشير در مشهدكه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت خاكشير عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خاكشير چيست و چه خواصي دارد؟
خاكشير گياهي يكساله يا دو ساله از تيره شب بويان است كه در اصطلاح عاميانه به آن خاكشي نيز مي گويند و در دشت و كوهستان ها مي رويد. تخم اين گياه ريز و كمي دراز است و به دو رنگ قرمز و قهوه اي وجود دارد كه رنگ قرمز آن طعم تلخي دارد.

  • ارزش غذايي (100 گرم) خاكشير
  • كالري :0
  • پروتئين :27.5 گرم
  • چربي :33 گرم
  • فيبر :0

طريقه و ميزان مصرف خاكشير:
خاكشير را در آب سرد بگذاريد و خيس دهيد و سپس ميل كنيد. همچنين شما مي توانيد خاكشير را 10 دقيقه در آب بجوشانيد و پس از خنك شدن ميل بفرماييد و يا خاكشير را بكوبيد و به صورت موضعي روي زخم، جراحات و ورم ها، قرار دهيد تا آن ها را درمان كند.
خواص خاكشير براي مو
خاكشير داراي خواص ضد التهابي و ضد باكتري است پس روزي 2 تا 3 ليوان از آن را بنوشيد تا موهايتا ديگر شوره نزند.
خواص خاكشير براي رفع آكنه و لك صورت
خاكشير داراي خواص ضد التهابي و ضد باكتري است و آكنه و جوش را درمان مي كند و صورت را پاكسازي مي نمايد.براي درمان جوش فقط كافيست 2 قاشق غذاخوري خاكشير را با يك دوم فنجان عرق شاه تره و كاسني مخلوط كنيد و سه هفته بخوريد.
خاكشير مي تواند پوست صورت را روشن كند و لك هاي پوستي را درمان نمايد. بهتر است 2 قاشق غذاخوري خاكشير را با ترنجبين خيسانده شده و صاف شده مخلوط كنيد و 3 هفته بخوريد.
خواص خاكشير براي زنان باردار
اگر در بارداري از يبوست رنج مي بريد خاكشير مي تواند دواي درد شما باشد اما چون خاكشير ملين است مصرف زياد آن در بارداري به علت شل شدن دهانه رحم خطرناك است و خطر سقط جنين در ماه هاي ابتدايي را در پي دارد اما در اواخر آن موجب تسهيل زايمان مي شود. در شيردهي نيز بهتر است از پزشك خود سؤال كنيد كه آيا خاكشير مصرف نماييد يا خير؟
خواص خاكشير براي مردان
خاكشير به علت وجود سوداي ايجاد شده، ضعف قواي جنسي در مردان را برطرف و ناباروري را درمان مي كند.
خواص خاكشير براي نوزادان و كودكان
اگر كودكتان به يبوست دچار است خاكشير مثل يك ملين طبيعي عمل مي كند و آن را درمان مي كند و غذا را هضم ميكند و خواص ضد باكتريايي آن خطر ابتلا به اسهال را كاهش مي دهد.
اگر نوزاد شما به دنبال بيماري هايي مانند آبله مرغان و سرخك تب داشت و پوست او دچار خارش شد نهراسيد دواي درد نوزاد شما خاكشير است كه به درمان تب بالا و خارش پوست در نوزادان و كودكان كمك مي كند.
لازم است خاكشير را از 2 سالگي به بعد به نوزادان بدهيد و قبل از آن شربت خاكشير را از صافي رد كنيد و از آب آن به نوزاد بدهيد.

قيمت خاكشير عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خواص خاكشير براي چاق شدن
هر روز صبح ناشتا قبل از صبحانه شربت خاكشير و شير ميل كنيد اين نوشيدني مي تواند به درمان لاغري و افزايش وزن شما به مرور زمان كمك كند. درصورتي كه شير تازه و طبيعي باشد ميزان تاثيرگذاري اين نسخه بيشتر مي شود اما لازم است از سلامت شير و پاكيزه بودن آن مطمئن شويد.
خواص خاكشير براي لاغر شدن
براي لاغري با خاكشير توصيه مي شود كه مقدار يك قاشق غذاخوري خاكشير را شسته و در يك ليوان آب ولرم حل كرده و با شكر شيرين كنيد. از اين نوشيدني هر روز صبح ناشتا ميل كنيد. استفاده از اين نوشيدني در طولاني مدت به كاهش وزن كمك مي كند. علاوه بر كمك به لاغري با خواص زيادي كه دارد در حفظ سلامت بدن نيز مؤثر است.خواص درماني خاكشير
اگر به فشارخون مبتلا هستيد، يك ليوان خاكشير را به خوبي بكوبيد و آن را به صورت پودري نرم درآوريد، سپس در ظرفي ريخته و به مرور به آن آب اضافه كنيد تا خميري يك دست به دست آيد و اين مرهم را روي پاهايتان بماليد تا فشارخون خود را كنترل كنيد.
براي درمان سنگ كليه، مصرف مخلوطي از خاكشير و ترنجبين در افرادي كه كليه آنها استعداد سنگ سازي را دارد، توصيه مي شود.
افراد لاغر و كساني كه تمايل دارند وزن خود را بالا ببرند، مي توانند از اين نسخه استفاده كنند. اين گروه اگر خاكشير را با شير ميل كنند مي توانند با نوشيدن اين خاكشير صبح ناشتا به درمان لاغري و افزايش وزن خود كمك كنند. به اعتقاد درمانگران، درصورتي كه شير تازه و طبيعي باشد ميزان تأثيرگذاري اين نسخه بيشتر مي شود.
افزايش اخلاط فاسد در بدن موجب بدبويي دهان مي شود شما مي توانيد از شربت ترنجبين و خاكشير براي برطرف كردن بدبويي دهانتان استفاده كنيد. هر روز عصر يك ليوان از شربت ترنجبين و خاكشير را بنوشيد.
خاكشير التيام دهنده زخم و جراحات است.
جوشانده خاكشير براي رفع ترشحات زنان مفيد است.
خاكشير ادرار آور و تب بُر است.
خاكشير براي دفع كرم مفيد است.
خاكشير به درمان نقرس، حصبه، آبله، سرخك و مخملك كمك مي كند.
خاكشير موجب رفع گرفتگي صدا مي شود.
خاكشير بيماري هاي گوش را درمان مي كند.
بذر خاكشير اشتها را باز مي كند.
خاكشير ناراحتي ها و بيماري هاي دستگاه تناسلي را رفع مي كند.
تركيب خاكشير با شير تازه سبب نيرومند شدن بدن و فربه شدن آن مي شود.
خاكشير كوبيده شده ضماد خوبي در بهبود ورم هاي پستان است.
براي پيشگيري از بروز دل ضعفه كافي است، خاكشير و آب عسل را با هم تركيب كرده و ميل كنيد.
خاكشير را بو داده و آن را با آب و عسل مخلوط كنيد و هر 2ساعت يكبار به بيمار بدهيد تا اسهالتان برطرف شود.
اگر خاكشير با آب گرم مصرف شود خاصيت ملين دارد و مصرف آن با آب سرد و شكر مي تواند از اسهال پيشگيري كند.
شربت خاكشير يك نوشيدني با طبع سرد است كه دماي بدن را كاهش مي دهد و به پيشگيري از گرمازدگي كمك كند.

قيمت خاكشير عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
• چه كساني نبايد خاكشير بخورند؟
افرادي كه ورم و زخم معده دارند بايد خاكشير را به مقدار كم مصرف كنند.
افرادي كه طبع سرد دارند و از بيماري هاي روماتيسم و آرتروز رنج مي برند، بايد شربت خاكشير را عسل و عرق نعناع مصرف كنند.
برخي از افراد با خوردن خاكشير سردرد مي گيرند اين افراد بايد خاكشير را با كتيرا مصرف كنند.
براي جلوگيري از سنگ كليه خاكشير را چندين بار بشوييد و 12 ساعت در آب خيس كنيد.
مواد لازم شربت خاكشير
خاكشير :نصف ليوان
شكر:1 ليوان
آب خنك :6 ليوان
گلاب :2 قاشق غذاخوري

قيمت خاكشير عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
طرز تهيه شربت خاكشير
ابتدا خاكشير را كاملا تميز كنيد تا خاك و شن هاي ريزش جدا شود.بعد آن را در پارچ بزرگي بريزد و شكر و آب خنك را به آن ها اضافه كنيد و خوب هم بزنيد تا شكر كاملا حل شود. در آخر گلاب را اضافه كنيد و هم بزنيد. شربت آماده شده نوش جان كنيد.
قيمت خاكشير عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت خاكشير در شيراز-قيمت خاكشير كيلويي امروز-قيمت خاكشير در مشهد مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 140 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585907

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .